Bilim Adamları Mars'taki Yaşamı Çelde Arayacak

Dünyanın en kurak ve en eski çölü Atacama, 150 milyon yıl yaşında. Bilimadamları, Şili’deki bu çölün iklim ve coğrafik koşullarının Mars ile taşıdıkları benzerlikler nedeniyle, kızıl gezegeni keşfetmek için büyük bir fırsat olduğuna inanıyor. Bir NASA uzay aracından alınan verileri inceleyen Amerikalı bilimadamları, uzun zamandır çorak bir arazi olarak düşündüğümüz Mars’ta aslında hayat şartlarının sağlanabileceğini gösterdi. Atacama’daki susuz ortadan yola çıkan bilimadamları, suyun...Yazıyı Oku

Devasa Hayalim Cern Gazisi Notları

Bugün dev hayalim olan CERN'ü gezdim. 💙 Aslında standard bir tur yaparız derken iki saat boyunca beklentileriYazıyı Oku

Bilgisayarlar İçin Isıdan Elektrik Üreten Diyot

Bilgisayarlardaki en büyük problemlerden biri aşırı ısınma nedeniyle, yavaşlama ve dolayısıyla kapanmadır. GünYazıyı Oku

Dünya Dışı Yaşamın En Güçlü Adayı Bu Gezegen

Yeni keşfedilen süper-Dünya LHS 1140b soluk kızıl cüce yıldızının yaşanabilir bölgesinde bulunuyor. Cetus (BalYazıyı Oku

En İyi Ücretsiz Mobil Seyahat Uygulamaları

Akıllı telefonlar günlük yaşamın bir parçası haline geldi. Her tür ihtiyaç için bir uygulama bulmak mümkün. SeYazıyı Oku

Beyin

David Eagleman’nın son kitabı “Beyin” bir süredir okuma listemdeydi. Kitap fuarında karşıma çıkınca alıp okumaYazıyı Oku

Samsung Galaxy S8 Hard Reset Nasıl Atılır?

Yeni aldığınız yada bir süredir kullanmakta olduğunuz telefonunuzda bazı sorunlar ortaya çıkmaya başladı. TeleYazıyı Oku