Okul çocuklarında uyku sağlığına dikkat!

Okul çocuklarında uyku sağlığına dikkat!

Yazar :

“Uykuları yetersiz olan çocukların okuma, yazma ve matematik problemleri çözme becerilerinin bozulduğunu ve sağlıklı uyuyanlara göre bu öğrencilerin daha düşük notlar aldığını açıkça gösteren araştırmalar bulunuyor.” Yetişkinler birkaç gece kötü uyumanın günlük yaşamlarını nasıl olumsuz etkilediğini çok iyi bilir. Çocuklarda ise kısa süreli veya kalitesiz uyku psikolojik durumlarını bozar. Uykunun çocukların akademik başarılarını ne kadar çok etkilediğinin pek farkında değiliz. Özellikle anao...Yazıyı Oku

sağlık , sağlıklı yaşam , çocuk , çocuk sağlığı

İLİŞKİLİ YAZILAR

Ses sağlığı için bu önerilere dikkat!

Ses sağlığı için bu önerilere dikkat!

Kişinin iletişim kurmasında ve kendini ifade etmesinde önemli bir yeri olan ses sağlığının korunması için uzmaYazıyı Oku

Dikkat! Bu 8 Besin Acıktırıyor

Dikkat! Bu 8 Besin Acıktırıyor

Diyetisyen Kübra Bal ''Kilo vermek istiyorsanız, iştahınızı arttıran bazı yiyeceklerden sakınmanız gerek'', diYazıyı Oku

Dikkat! Bebeğin yürüme kabiliyetini köreltiyorlar

Dikkat! Bebeğin yürüme kabiliyetini köreltiyorlar

İlk adımları heyecanla beklenen bebeklerde yürüteç kullanımı, yürüme kabiliyetini köreltiyor. Birçok ebeveyn tYazıyı Oku

Aslında olmayan psikolojik ağrılara dikkat!

Aslında olmayan psikolojik ağrılara dikkat!

Vücudumuzun değişik yerlerinde ortaya çıkan ağrılar her zaman fizyolojik nedenlerden kaynaklanmıyor. Kimi zamaYazıyı Oku

Egzersiz bağımlılığına dikkat!

Egzersiz bağımlılığına dikkat!

Siz de egzersiz bağımlısı olabilirsiniz İnsanlar genellikle egzersizin her zaman her derde deva bir ilaç olYazıyı Oku

Mışıl mışıl bir uyku için 10 öneri

Mışıl mışıl bir uyku için 10 öneri

Kaliteli uyku sağlığımız büyük önem taşıyor. Özellikle uyku sırasında salgılanan melatonin hormonu, vücudumuzYazıyı Oku

Sağlıklı yaşam için deliksiz uyku ipuçları

Sağlıklı yaşam için deliksiz uyku ipuçları

Sabahları yataktan kalkmakta zorlanıyorsanız, göz kapaklarınızın üzerinde tonlarca ağırlık, gün boyu yorgunlukYazıyı Oku

Mışıl mışıl bir uyku için 10 öneri

Mışıl mışıl bir uyku için 10 öneri

Kaliteli uyku sağlığımız büyük önem taşıyor. Özellikle uyku sırasında salgılanan melatonin hormonu, vücudumuzYazıyı Oku

Dikkat! Bu 8 Besin Acıktırıyor

Dikkat! Bu 8 Besin Acıktırıyor

Diyetisyen Kübra Bal, "Kilo vermek istiyorsanız, iştahınızı arttıran bazı yiyeceklerden sakınmanız gerek" diyoYazıyı Oku

Uyku esasında nefesiniz kesiliyorsa

Uyku esasında nefesiniz kesiliyorsa

Uyku vücudun tamamının (başta beynin) dinlenmeye geçtiği dönemdir. Sağlıklı bir yaşam için kaliteli uyku çok öYazıyı Oku

FACEBOOK