Tarihin Amedi Şehri - Diyarbakır Gezi Notları

Yazar :

Kayseri gezisinden sonra Güney Ekspresi ile Diyarbakır’ a geçmeyi planlamıştım. Tren garında 3 saatte yakın can sıkıntısı ile bekleyişten sonra trenin düdüğü ile kendime geldim. Neyse ki kuşetli vagonda bilet aldığım için sabaha kadar uyuyarak geçirdim. Uyandığım zaman Hazar Gölü manzarası beni karşıladı. Öğlen gibi trenden indiğim gibi konaklama için ayarladığım öğretmen evine gittim. Konaklama deneyimimin pek keyifli olduğunu söylemeyeceğim. Kaldığım yeri merkezi olduğu için tercih etmiştim an...Yazıyı Oku

seyahat , gezi , gezilecek yerler , seyahat blogu , seyahat tavsiyeleri

İLİŞKİLİ YAZILAR

TOKYO GEZİ NOTLARI

Kyoto’dan sonraki durağımız Japonya’da ki son şehrimiz Tokyo. Bir kaç gündür o kadar sakin o kadar doğa ile içYazıyı Oku

Eskişehir Gezi Notları

Benim gezimin ilk durağı olan Eskişehir’den merhaba. Gezi planımı yaparken tren rotalarını baz alarak yapmıştıYazıyı Oku

Brüksel Gezi Rehberi - Yapılacaklar Listesi

Spor Spikeri Çiğdem Ceylan'ın Brüksel Gezi Rehberi: Gezilecek yerler, yapılacaklar, birbirinden güzel fotoğrafYazıyı Oku

Gent Gezi Rehberi - Yapılacaklar Listesi

Spor Spikeri Çiğdem Ceylan'ın Gent Gezi Rehberi: Gezilecek yerler, yapılacaklar, birbirinden güzel fotoğraflarYazıyı Oku

Gez Dünyayı Gör Konya'yı - Gezi Rehberi

Eskişehir’de iki gün kaldıktan sonra gezimin ikinci güzergahı olan Konya’ya geldim. Daha önce ki yazımda da baYazıyı Oku

FOÇA GEZİ NOTLARI

Her yaz muhakkak gitmeliyiz diye niyetlenip bir türlü yolumuzu düşüremediğimiz Foça’ya nihayet bu sene kavuştuYazıyı Oku

Gürcistan'ın Gençleşen Şehri Kutaisi Gezi Rehberi

Gürcistan doğal güzeliyle ile olağanüstü bir yer gerçekten. Asfaltın olmadığı her yer yeşillik ve yollarda bazYazıyı Oku

Fethiye Gezi Notları

Bu yaz Muğla Akyaka' dan sonra rotamıza Fethiye'yi de aldık, ne de iyi yapmışız. Ben yıllar önce gördüğüm FethYazıyı Oku

St.Tropez Notları

Bir kaç yaz önce tam da bu zamanlar Fransız Riveriasının altını üstüne getiriyorduk. Marsilya’dan başlayan yolYazıyı Oku

İlham Veren Kadınlar Serisi - Kurumsal Turist

İlham veren kadınlar serisinin 31. haftasından herkese selamlar & sevgiler. Her hafta gezgin kadınlar ile röpYazıyı Oku