KAS VE GÜÇ

PROFİL
Kas ve Güç

kasveguc.com

Kas ve Güç

Beslenme |Diyet | Vücut Geliştirme

BLOG YAZILARI

Protein Çeşitleri Nelerdir?

Protein Çeşitleri Nelerdir?

Yazar : Kas ve Güç

En doğal protein kaynakları yumurta, süt, yoğurt, kırmızı et, balık, tavuk ve peynirdir. 80 kg ağırlığındaki bYazıyı Oku

Protein Tozu Ne İş Yarar?

Protein Tozu Ne İş Yarar?

Yazar : Kas ve Güç

Protein tozu ! Tüm vücut geliştirme sporcularının adeta aşık oldukları besin desteklerinden birisi ! ProteinleYazıyı Oku

3 Haftada Yağ Yakın ve İncelin

3 Haftada Yağ Yakın ve İncelin

Yazar : Kas ve Güç

Bu antrenman programı kompleks setler ile birlikte yoğun hareketler ile hayatınızda sahip olduğunuz en iyi vücYazıyı Oku

5 Günlük Yoğun Antrenman Programı

5 Günlük Yoğun Antrenman Programı

Yazar : Kas ve Güç

5 günlük yoğun antrenman programı ile birlikte mevcut kas kütlenizden kaybetmeden fazla yağlarınızdan kurtulacYazıyı Oku

Haftada 5 Gün Çalışarak Kaslarınızı Güçlendirin

Haftada 5 Gün Çalışarak Kaslarınızı Güçlendirin

Yazar : Kas ve Güç

Bu antrenman programı hızlı bir şekilde gücünü arttırmak isteyen sporcular için son derece uygundur.AntrenmanYazıyı Oku

Kas Yapmak İçin 10 Haftalık Antrenman Programı

Kas Yapmak İçin 10 Haftalık Antrenman Programı

Yazar : Kas ve Güç

Bu antrenman sayesinde kas kütlenizi 10 hafta içinde mümkün olan en yüksek seviyede arttırabilirsiniz. VücudunYazıyı Oku

En İyi Kas Rejenerasyonu İçin Karbonhidrat Tüketim

En İyi Kas Rejenerasyonu İçin Karbonhidrat Tüketim

Yazar : Kas ve Güç

Vücut geliştirme spor salonunda olduğu kadar mutfakta da yapılan bir spordur. Çünkü spor salonunda harcadığınıYazıyı Oku

FACEBOOK