GEZENTE

PROFİL
Gezente

gezente.com

Gezi rotaları, nereye nasıl gidilir Ne yenir, ne içilir ve daha fazlası

BLOG YAZILARI

Viyana’da 2 Günde Gezilecek, Görülecek Yerler..

Yazar : Gezente

Sabah Prag’tan tren ile Viyana’ya geçiyoruz. Tren yolculuğumuz 4 saat 10 dakika sürüyor. Sabah 06:42 de harekeYazıyı Oku

Prag’ta Tekne Turu

Prag‘ta tekne turu yapmaya karar veriyoruz. Gittiğimiz şehirlerde genelde bir nehir bulunuyor ve biz de tekneYazıyı Oku

Notre Damme Katedrali

Yazar : Gezente

Dünyaca ünlü katedrallerden birine Paris‘in en ünlü katedraline Notre Damme‘a gidiyoruz. Notre Damme “Meryem AYazıyı Oku

Sainte Chapelle (Kutsal Kilise)

Saint Chapelle yani Kutsal Kilise‘ye geliyoruz. Kilise İle De La Cite adasında Adalet Sarayının avlusunda bulYazıyı Oku

Eiffel Tower’dayız../ Part 2

Yazar : Gezente

Bugün Fransa‘nın simgesi, Paris‘in ünlü Eiffel Kulesi’ne çıkmaya karar veriyoruz. Otelimizden Place de ClichyYazıyı Oku

Eiffel Tower’dayız…/ Part 1

Pont Alexandre III‘ten yürümeye devam ediyoruz, Les İnvalides‘in bahçesinin yanından geçiyoruz. Burası askeriYazıyı Oku

Akçaabat’tayız Meşhur Köftesini Tadıyoruz

Yazar : Gezente

Akçaabat‘a doğru yola çıkıyoruz, burada yemek molası vereceğiz. Kentin tarihi hakkında kısıtlı kaynaklardan alYazıyı Oku