Vücut Çatlaklarını Önlemek İçin Beslenme Önerileri

Vücut Çatlaklarını Önlemek İçin Beslenme Önerileri

Yazar :

Cildinizin esnek ve formda olması için sadece dıştan korunması değil, içten de beslenmesi gerekmektedir. Cildiniz için gereken özeni göstermek istiyorsanız,işe öncelikle beslenme düzeninizi değiştirerek başlamanız gerekir....Yazıyı Oku

İLİŞKİLİ YAZILAR

Balkabaklı Kek

Balkabaklı Kek

BALKABAKLI KEK Sahrap Soysal lezzetli sofralar da yaptığım Harika bir kek bunun gibi lezzetlikolay sunumuYazıyı Oku

Isırgan Otlu & Beyaz Peynirli Börek

Isırgan Otlu & Beyaz Peynirli Börek

Malzemeler: 4 adet yufka 1 kase yoğurt 1 çay bardağı sıvıyağ 1 yumurta 2 demet ısırgan otu 2 adet soğanYazıyı Oku

Isırgan Otu Salatası

Isırgan Otu Salatası

Isırgan(Urtica dioica)A, C vitamini, demir, kalsiyum, potasyum ve mangan yönünden oldukça zengin, piştiğinde tYazıyı Oku

Közlenmiş Patlıcanlı Domates Çorbası

Közlenmiş Patlıcanlı Domates Çorbası

Domatesleri ikiye kesip yağlı kağıt serili fırın tepsisine yerleştirin. Ortalarına birer diş sarımsak yerleştiYazıyı Oku

Evde Tandır Kebabı Tarifi

Evde Tandır Kebabı Tarifi

Lokantaların gözde et yemeğini mutfağınızda hazırlamanızı sağlayacak Evde Tandır Kebabı Tarifi, videolu anlatıYazıyı Oku

Köz Biberli Meze

Köz Biberli Meze

Bugün çok kolay bir meze tarifimiz var. Hem çok az malzeme hem de çok az vaktinizi alacak bu tarif. Köz kırmızYazıyı Oku

Ev Yapımı Pastane Açması Tarifi

Ev Yapımı Pastane Açması Tarifi

Evdeki Pastane sayfamızda, videolu ve yazılı anlatımları ile izleyeceğiniz Ev Yapımı Pastane Açması Tarifi bilYazıyı Oku

Ocakta Fındıklı, Vanılyalı Fıncan Kek

Ocakta Fındıklı, Vanılyalı Fıncan Kek

Uzun bir aradan sonra merhaba. Bahar ve yaz mevsimlerinde yeme alışkanlıklarımız kış mevsimine göre biraz daYazıyı Oku

Karabuğdaylı Kısır (Glutensiz)

Karabuğdaylı Kısır (Glutensiz)

Dünyanın en büyük karabuğday üreticilerinden biri Rusya'dır ve Greçka diye bilinen bu tohum çok miktarda tüketYazıyı Oku

Fırında Çıtır Kabak Dilimleri

Fırında Çıtır Kabak Dilimleri

İster sağlıklı bir atıştırmalık isterseniz hafif bir öğle ya da akşam yemeği olarak hazırlayabileceğiniz çok iYazıyı Oku

FACEBOOK