Evrimin Kayıp Halkası Bulundu Mu?

Çinli ve Britanyalı paleontologlar, 160 milyon yıl önce yaşamış yeni bir tür uçan sürüngenin fosillerini keşfetti. Evrimde kayıp halka olduğu düşünülen yeni türe Darwin'in adı verildi.Yeni türe, 200 yıl önce doğan ve "Türlerin Kökeni" adlı baş eserini 150 yıl önce yayımlayan ünlü doğa bilimci Charles Darwin'in isminden esinlenilerek, "Darwinopterus" adı verildi. Uzmanlar, yeni türün, tartışmalı bir evrim tipi olan "modüler evrim" konusunda ilk açık kanıtları sunduğunu belirterek, Çin'in ...Yazıyı Oku

iPhone 8 Çıkış Tarihi Sonunda Netlik Kazanıyor

Epey uzun bir süredir iddiaları devam eden iPhone 8 akıllı telefonlarının çıkış tarihi konusunda yeni iddialarYazıyı Oku

Parmak İzi Sensörü Arkada Olan iPhone 8 Görüldü

iPhone 8’in arka kısmında yer alacağı söylenen parmak izi sensörü bulunan prototip modeli görüldü. Görseller iYazıyı Oku

Galaxy Note 8’in Ön Panel Videosu Sızdırıldı

Çin’in sosyal medya ağı olarak bilinen Weibo’da kısa süre önce paylaşılan bir videonun Galaxy Note 8’in ön panYazıyı Oku

Sizce Hala Twitter’da TT Olmak Gerçekten Önemli mi

Görünür ve bilinir olmanın şehveti insanoğlunu yüzyıllardır kemirir durur. İnsanın bilinme ve tanınma zaafındaYazıyı Oku

Facebook ile Paylaşmamanız Gereken 3 Bilgi

Hepimiz sosyal medyada gereksiz bilgi paylaşmanın azizliğini yaşamışızdır. Çocukluk arkadaşımıza ders çalışıyoYazıyı Oku

Evde Doğal Araba Kokusu Nasıl Yapılır ?

Ev yapımı doğal araba kokusu yapımı videosuna hoşgeldiniz..Kötü kokuları giderir,kötü koku varsa doğal yollarlYazıyı Oku

İphone 8 Hakkında Paylaşılan Yeni Bilgiler

İPHONE 8 HAKKINDA PAYLAŞILAN YENİ BİLGİLERİ İPHONE 8 hakkında yeni bilgiler paylaşıldı, Yayınlanan bu bilgiYazıyı Oku

Instagram da Hashtag ve Yer Hikayeleri Özelliği

Günümüzde en fazla zaman geçirdiğimiz sosyal medya uygulaması Instagram’a kısa süre sonra yeni bir keşfetme özYazıyı Oku

Bitcoin Nedir? Bitcoin Nasıl Üretilir?

Bitcoin nedir? Bitcoin ne işe yarar? Kağıt paranın yerine mi geçiyor? Nasıl Bitcoin çıkarabilirim? gibi sorulaYazıyı Oku

Bilgisayar Alırken Nelere Dikkat Edilmelidir ?

BİLGİSAYAR ALIRKEN NELERE DİKKAT EDİLMELİDİR ? Büyük bir hızla gelişen teknolojiye yetişmek oldukça zor, bu hYazıyı Oku