Evrimin Kayıp Halkası Bulundu Mu?

Çinli ve Britanyalı paleontologlar, 160 milyon yıl önce yaşamış yeni bir tür uçan sürüngenin fosillerini keşfetti. Evrimde kayıp halka olduğu düşünülen yeni türe Darwin'in adı verildi.Yeni türe, 200 yıl önce doğan ve "Türlerin Kökeni" adlı baş eserini 150 yıl önce yayımlayan ünlü doğa bilimci Charles Darwin'in isminden esinlenilerek, "Darwinopterus" adı verildi. Uzmanlar, yeni türün, tartışmalı bir evrim tipi olan "modüler evrim" konusunda ilk açık kanıtları sunduğunu belirterek, Çin'in ...Yazıyı Oku

YouTube Red Google Play Müzik ile Birleşiyor!

oogle çok mantılı bir hareket ile YouTube Red’i, Google Play Müzik ile birleştirme kararı aldı. Böylelik ile kYazıyı Oku

Algı Yönetimi ve Manipülasyon

Algı yönetimi ve manipülasyon konusunda yazılan kitapların çok büyük bir bölümü işin genellikle psikolojik boyYazıyı Oku

15 günlük siteye adsense reklamı almak

Site sahiplerinden Google’ın tribine maruz kalanlar çoktur elbette. Adsense almak bir site için başarı demektiYazıyı Oku

Dünden Bugüne Polaroid Fotoğraf Makineleri

Şimdilerde, baskı kağıtlarının ekonomik olmayışı ve genellikle 10’lu paketlerde satılması yüzünden pek de tercYazıyı Oku

Google Yapay Zeka ile Gelecek Tahmini Yapacak

Google Londra tabanlı Deep-Mind ekipleri imagination yani hayal etme özelliğine sahip olan ve olmayan iki yapaYazıyı Oku

Apple iOS 10.3.3’te büyük bir gizli özellik var

Apple iOS 10.3.3’te sorunlar var ancak yüzeydeki aksi durumda donuk bir güncelleme olduğu görünen şey, daha deYazıyı Oku

DEPREM ÖNCEDEN TAHMİN EDİLEBİLİR Mİ?

Deprem, yer kabuğunun gerilme etkisi sonuncu, belirli bir derinlikte kırılması olarak tanımlanabilir.1 ZelzeleYazıyı Oku