Evrendeki En Eski Patlama Tespit Edildi

İngiliz bilim adamları, Evren'in başlangıcına yakın bir zamanda Dünya'ya yaklaşık 13 milyar ışık yılı ötede meydana gelmiş olan bir yıldızlar kümesinin patlamasını tespit etti. İngiliz "Nature" adlı bilim dergisinde çıkan habere göre, patlamadan yaklaşık 13 milyar yıl sonra geçen nisan ayında tespit edilebilen ve "GRB 090423" adı verilen gama ışınları, "karanlık çağ" adı verilen dönemde meydana geldiği için bilim adamları arasında büyük heyecan yarattı. Derginin haberinde, Evren'de yak...Yazıyı Oku

Facebook,Instagram,Messenger'dan Önemli Değişiklik

FACEBOOK, INSTAGRAM VE MESSENGER BİLDİRİMLERİ TEK BİR UYGULAMADA BİRLEŞİYOR Facebook instagram ve MessengerYazıyı Oku

Facebook'ta  Ortak Canlı Yayın Özelliği Geldi

Facebook'ta Ortak Canlı Yayın Özelliği Geldi

Facebook, son dönemlerde canlı yayınlar üzerinde geliştirmeler yapmaya devam ediyor. Geleceğin en büyük videoYazıyı Oku

İnternet Günlüğü 2017/21

Geçen haftadan itibaren farklı bir içeriğe evrilen internet günlüklerinin bu yeni bölümünde 20 – 27 Mayıs 2017Yazıyı Oku

Grid Autosport Android ve iOS'a Geliyor

Grid Autosport oyunu için müjdeli haber geldi. Grid Autosport mobil oyunu hazırlıkları başladı. Grid AutosportYazıyı Oku

Uzay Araştırmalarında Şekil Değiştiren Makarna

NASA’nın en büyük sorunlarından biri olarak gösterilen uzayda astronotların ihtiyacını karşılama konusu için hYazıyı Oku

Sizce Hala Twitter’da TT Olmak Gerçekten Önemli mi

Görünür ve bilinir olmanın şehveti insanoğlunu yüzyıllardır kemirir durur. İnsanın bilinme ve tanınma zaafındaYazıyı Oku

Parmak İzi Sensörü Arkada Olan iPhone 8 Görüldü

iPhone 8’in arka kısmında yer alacağı söylenen parmak izi sensörü bulunan prototip modeli görüldü. Görseller iYazıyı Oku

iPhone 8 Çıkış Tarihi Sonunda Netlik Kazanıyor

Epey uzun bir süredir iddiaları devam eden iPhone 8 akıllı telefonlarının çıkış tarihi konusunda yeni iddialarYazıyı Oku

Galaxy Note 8’in Ön Panel Videosu Sızdırıldı

Çin’in sosyal medya ağı olarak bilinen Weibo’da kısa süre önce paylaşılan bir videonun Galaxy Note 8’in ön panYazıyı Oku

Facebook ile Paylaşmamanız Gereken 3 Bilgi

Hepimiz sosyal medyada gereksiz bilgi paylaşmanın azizliğini yaşamışızdır. Çocukluk arkadaşımıza ders çalışıyoYazıyı Oku