En Eski Galaksilerden Biri Bulundu

Astronomy and Astrophysics Letters dergisinde yayınlanan keşfe göre, Abell 2744_Y1 adı verilen galaksi, evrenin doğumundan 650 milyon yıl sonra oluşmuş. Bilim adamları, evrenin en eski galaksilerinden birini buldu. Astronomy and Astrophysics Letters dergisinde yayınlanan keşfe göre, Abell 2744_Y1 adı verilen galaksi, evrenin doğumundan 650 milyon yıl sonra oluşmuş....Yazıyı Oku

Yeni Corning Gorilla Glass ile En Dayanıklı iPhone

Yeni Corning Gorilla Glass 6 ekran dayanıklılık teknolojisi ile yeni iPhone'lar en dayanıklı akıllı telefon olYazıyı Oku

E Ticaret ve Online Satış İçin Platform Önerileri

Günümüzde E-Ticaret, Online Mağaza, İnternetten satış, Sanal Mağaza, Dropshipping vs. gibi terimleri çok sık dYazıyı Oku

Dyson Küresi: Geleceğin Enerji Sistemleri

Hepimiz biliyoruz ki gezegenimizin enerji kaynakları sonsuz değildir. Sınırlı ölçüdeki bu kaynaklar bir gün tüYazıyı Oku

Günlük Aspirin Tedavisi: Avantajları ve Riskleri

Günlük aspirin tedavisi hayat kurtarıcı bir seçenek olabilir, ama herkes için değil. Günlük bir aspirin tedaviYazıyı Oku

İÇERİK PAZARLAMA TRENDLERİ

Her marka, her firma, pazarlama stratejilerini belirlerken içerik pazarlama eğilimlerini dikkate almalı. Bu seYazıyı Oku

DNS ayarları nasıl değiştirilir?

Güncel DNS adresleri, DNS ayarları nasıl değiştirilir diye merak ediyor veya bu ayarları değiştirmekte zorlanıYazıyı Oku