Laboratuvarda Bir Süpernova Patlaması Oluşturdular

Bir şeyleri havaya uçurmayı sevenler için MythBusters’a veya maden jeologlarına ek olarak yeni bir kariyer yolu açıldı. Astrofizikçiler, Cassiopeia A’ya neden olan süpernova patlamasını kopyalayarak bir proje oluşturdu. Bu projenin gerçekleşmesi için 12 kurumun katkısı gerekmektedir. Nature Physics’te yayınlanan bir raporun sahibi olan Oxford Üniversitesi’nden Profesör Gianluca Gregori, “Fizik kuralları her yerde aynıdır ve bir kova içerisinde gerçekleştirilen dalgalar ile bir okyanusta gerçekleşen dalgalar karşılaştırıldığında ölçümler aynı yöntemlerle yapılır. Bu yüzden deneylerimiz Cassiopeia A süpernova patlaması gibi olayların gözlemlerini tamamlayıcı nitelikte olabilir.” şeklinde bir açıklama yapmıştır....Yazıyı Oku

İnsan Üzerinde Deney

Hukuki açıdan klinik araştırmalarda terazinin iki kesesi arasında, denge korunmak zorundadır. Daha açık bir ifYazıyı Oku

Instagram YeniKeşfet Tasarımını Yeniden Düzenliyor

Yeni içeriklere ve kullanıcılara ulaşmanızı ve fark etmenizi sağlayan Keşfet bölümünde bir karmaşa olduğunu düYazıyı Oku

Instagram hikayesine bakanlar nasıl sıralanır?

Instagram hikayesine bakan kullanıcıların sıralanış algoritmasının neye göre yapıldığı bu güncellemenin geldiğYazıyı Oku

BİTCOİN HARAM MI HELAL Mİ?

Bu yazıda, dünya nüfusunun %23’ünü oluşturan yaklaşık 1.6 milyar Müslümanı yakından ilgilendiren, bankacılığınYazıyı Oku

Amazon Gelecekte İlaç Satmayı Planlıyor

Amazon’un büyük ölçekli şirketlere toplu ürünler satan servisi Amazon Business, bu kez gözünü sağlık sektörüneYazıyı Oku

En iyi ve ucuz Çin telefonları

Akıllı telefonlar hayatımıza girdiği günden beri sürekli bir gelişim ve rekabet halindeler. Bu rekabette tabiiYazıyı Oku

Yaşamın Kaynağı Virüsler Mi?

Virüslerin kökeni hakkında iki teori ortaya atılmıştır. Bunlardan; 1.virüslerin, yaşamı oluşturan hücrelerdYazıyı Oku

iPhone 7 Home Tuşu Sorunu

iPhone 7 Home Tuşu Sorunu Apple Markasının En Son Ürünü olan iPhone 7 bilhassa yeni çıkardığı renk ile özellikYazıyı Oku

Program Engelleyici

Bugün sizlere kendi yaptığım basit bir programı anlatacağım. Programımızın ismi Program Engelleyici. Adından dYazıyı Oku

Oyun Oynayarak Algoritma Öğrenin !

Teknoloji artık hayatımızın bir parçası haline gelmiş bir durumda, peki biz teknolojiyi ne kadar biliyor ve kuYazıyı Oku