Paralel Evrenler Var Ve Etkileşim Halindeler

Griffith Üniversitesi’nden bilim insanları kuantum biliminin temeline dayanarak paralel evrenlerin var olduğunu ve birbirleriyle etkileşim halinde olabileceklerini gösteren radikal bir teori ortaya attılar. Prof. Dr. Howard Wiseman , Dr. Michael Hall ve Dr. Dirk Andre tarafından yapılan ve Physical Review X dergisinde yayınlanan araştırma, birbirleriyle etkileşen paralel evrenleri bilim kurgudan, bilimin en zor şartlarına taşıyarak inceliyor. Ekip paralel evrenlerin gerçekten var olabileceğini ve birbirlerini etkilediklerini öne sürüyorlar. Bu olay birbirinden bağımsız evrilmek yerine, yakın evrenlerin bir diğerini etkileyerek itmesine benziyor. Araştırmacılar bu tarzda bir etkileşim kuantum mekaniğine ilişkin garipliklerin hepsini açıklayabilir. Kuantum teorisi mikroskopik boyutta nasıl...Yazıyı Oku

Ekpe Udoh'dan Kripto Para Yatırımı

Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımı’nın eski oyuncusu, kazanılan Euroleague şampiyonluğunda büyük pay sahibi olaYazıyı Oku

Sevgilinizin Gözünden Kaçabilir, Ya Robotunuzdan?

Bir arkadaşınız ile öğle arası güzel bir kafede oturmuş kahvenizi içiyorsunuz. Belki de ilk buluşmanız. KarşınYazıyı Oku

Dünden Bugüne Akıl Hastaneleri

Akıl hastalarıyla başa çıkabilmek için orta çağın son zamanlarına doğru akıl hastaneleri kurulmaya başladı. FaYazıyı Oku

IGTV Instagram hakkında bildiğimizi değiştiriyor

Sosyal medya devi, yapmış olduğu son hamleyle Youtube’a da rakip oldu. Facebook'un çatısı altında bulunan InsYazıyı Oku

Mobil Cihazlar İçin Antivirüs Programları

Mobil cihazlarda Windows, Android ve IOS işletim sistemleri mevcuttur. Günümüz 2018 itibariyle Windows işletimYazıyı Oku

4K Video Downloader Nasıl Kullanılır?

YouTube video indirme işlemini kaliteli bir şekilde yapmak, sonrasında da indirmiş olduğunuz videoları interneYazıyı Oku

PLM (Ürün Yaşam Döngüsü Yönetimi) Nedir?

PLM (Product Lifecycle Management) yani Ürün Yaşam Döngüsü Yönetimi, tasarım ve geliştirilmesinden sonra tüketYazıyı Oku