Paralel Evrenler Var Ve Etkileşim Halindeler

Griffith Üniversitesi’nden bilim insanları kuantum biliminin temeline dayanarak paralel evrenlerin var olduğunu ve birbirleriyle etkileşim halinde olabileceklerini gösteren radikal bir teori ortaya attılar. Prof. Dr. Howard Wiseman , Dr. Michael Hall ve Dr. Dirk Andre tarafından yapılan ve Physical Review X dergisinde yayınlanan araştırma, birbirleriyle etkileşen paralel evrenleri bilim kurgudan, bilimin en zor şartlarına taşıyarak inceliyor. Ekip paralel evrenlerin gerçekten var olabileceğini ve birbirlerini etkilediklerini öne sürüyorlar. Bu olay birbirinden bağımsız evrilmek yerine, yakın evrenlerin bir diğerini etkileyerek itmesine benziyor. Araştırmacılar bu tarzda bir etkileşim kuantum mekaniğine ilişkin garipliklerin hepsini açıklayabilir. Kuantum teorisi mikroskopik boyutta nasıl...Yazıyı Oku

En hızlı Dns 2017 (Güncel Dns Adresleri)

Dns nedir ? en hızlı dns hangisidir ? Dns ayarları nasıl yapılır ? sorularının cevapları bu yazımızda. ÖnceYazıyı Oku

DEPREM ÖNCEDEN TAHMİN EDİLEBİLİR Mİ?

Deprem, yer kabuğunun gerilme etkisi sonuncu, belirli bir derinlikte kırılması olarak tanımlanabilir.1 ZelzeleYazıyı Oku

Google ana sayfası kökten değişiyor. İşte detaylar

Dünyanın en büyük arama motoru olan Google, değişen kullanıcı kullanımları karşısında yapacağı değişiklikler iYazıyı Oku

Türkiye’deki kullanıcılar 15 dakikada bir cep tele

Deloitte’un raporuna göre Türkiye’deki kullanıcılar günde ortalama 70 kez, yani her 15 dakikada bir cep telefoYazıyı Oku

Kullanabileceğiniz en iyi mesajlaşma uygulamaları

Türkiye’de kullanabileceğiniz mobil ve masaüstü 5 mesajlaşma uygulamasını sizler için açıkladık! İşte kullanabYazıyı Oku

Hiç Anlaşılamayan Photoshoplar, Nasıl Anlaşılır?

Dünyanın bir çok insanı fazlasıyla photoshop uygulaması kullanmaktadır ve bu uygulama ile yüzündeki sivilcelerYazıyı Oku

En İyi Elektrikli Araç Modelleri Hangileridir?

Teknoloji beklenilenden daha da hızlı gelişmeye devam ediyor. Telefonlar, televizyonlar, telefonlar derken birYazıyı Oku

Yeni Nokia 105 Geliyor. İşte Tüm Özellikler

Nokia 105 tuşlu telefonlarının tanıtımı yapıldı. Nokia 105 modelinin özellikleri neler? Telefonların fart yaraYazıyı Oku

WhatsApp’ın iOS Platformuna Yeni Güncelleme Geldi!

WhatsApp’a yeni bir güncelleme daha. Kısa süre önce Android için gelen iki yeni özellik şimdi de iOS kullanıcıYazıyı Oku