Evrende Kaç Yıldız Vardır?

Açık bir gecede çıplak gözle görülen gökyüzünde bulunan yıldızları saymak amatör astronomlar için dahi kolay birşeydir.  Bir teleskop ile, hele ki büyük olan bir tanesi ile daha fazla yıldız göz önüne çıkar, sayıları o kadar artar ki tek tek saymak imkansız hale gelir. Peki olay böyle iken nasıl oluyorda astronomlar evrendeki yıldızların ne kadar olduğunu tahmin edebiliyorlar? Bunun nasıl yapıldığını anlayabilmek için öncelikle bir kelimenin ne anlama geldiğini kavramak gerekli; “Evren”....Yazıyı Oku

Her İki Ödemeden Biri Temassız Olarak Yapılıyor

İngiltere’nin temassız ödemelere olan ilgisi artık bilinen bir gerçek. Bu ilgi son Mastercard raporunda da kenYazıyı Oku

Oyunculara Hediye İnternet Turkcell'den

Paycell Kart ile Oyun Tutkunları İnternet Kazanacak. ‘Banka değil, Kanka’ sloganı ve yenilenen yüzüyle kullanıYazıyı Oku

iPhone iOS 12 Güncellemesi ve Özellikleri

ios11 ilk çıktığında eskisi gibi bir heyecan yaratmamıştı. Ancak ios 12 ile daha hızlı yani 2 kat hızlı ıphoneYazıyı Oku

iPhone X‘den iPhone XS e Geçilir mi?

İPhone X ‘den iPhone XS ‘e Geçilir mi? Ne gibi yenilikler var ? Aradaki tüm farkları sizler için bir araya getYazıyı Oku

Cepmax ile Para Kazanmak

Cepmax nedir?, Cepmax güvenilir mi?, Cepmax hakkında bilgi?, Cepmax uygulamasının avantajları, Cepmax ile aydaYazıyı Oku

Wordpress Sitemi Https Yapamadım, Http to Https

Geçtiğimiz günelrde Google tarafından yayınlanan bildiriye göre; SSL sertifikasını zorunlu tutacağından bahsedYazıyı Oku

Sahibinden.com Yeni Ziyaretçi Rekoru Kırdı!

Türkiye’yi hayalleriyle buluşturmak için milyonlarca kullanıcının bir araya geldiği sahibinden.com, Google AnaYazıyı Oku

BPA Free Plastikler Üreme Problemine Yol Açıyor

20 yıl öncesinde tesadüfen BPA (Bisfenol A) içeren plastiklerin zararlı olduğunu keşfeden ekip bu seferde BPAYazıyı Oku

Fortnite 6. Sezon Yeni Harita!

Fortnite 6. Sezon Yeni Harita! Selamlar sevgili Dinamit Kenti okuyucuları bugün çıkan bir haber sonucunda ForYazıyı Oku