2 Milyar Yıldır Evrim Geçirmemiş Bakteri Bulundu

Uluslararası bilim insanlarından oluşan bir ekip, evrimdeki en büyük boşluğu keşfetti, 2 milyar yıldır değişime uğramamış bir tür derin deniz mikroorganizması. Araştırmacılar organizmadaki bu evrimsel eksikliğin, Darwin’in evrim teorisini gerçekten desteklediğini söylüyor. Bulgular Proceedings of the National Academy of Sciences’da yayınlandı. Batı Avustralya’nın kıyı sularındaki kayalıklarındaki 1.8 milyar yıldır muhafaza olmuş bu sülfür bakterileri gözle görülemeyecek kadar küçük. Son teknolo...Yazıyı Oku

Facebook,Instagram,Messenger'dan Önemli Değişiklik

FACEBOOK, INSTAGRAM VE MESSENGER BİLDİRİMLERİ TEK BİR UYGULAMADA BİRLEŞİYOR Facebook instagram ve MessengerYazıyı Oku

Grid Autosport Android ve iOS'a Geliyor

Grid Autosport oyunu için müjdeli haber geldi. Grid Autosport mobil oyunu hazırlıkları başladı. Grid AutosportYazıyı Oku

İnternet Günlüğü 2017/21

Geçen haftadan itibaren farklı bir içeriğe evrilen internet günlüklerinin bu yeni bölümünde 20 – 27 Mayıs 2017Yazıyı Oku

Facebook'ta  Ortak Canlı Yayın Özelliği Geldi

Facebook'ta Ortak Canlı Yayın Özelliği Geldi

Facebook, son dönemlerde canlı yayınlar üzerinde geliştirmeler yapmaya devam ediyor. Geleceğin en büyük videoYazıyı Oku

Uzay Araştırmalarında Şekil Değiştiren Makarna

NASA’nın en büyük sorunlarından biri olarak gösterilen uzayda astronotların ihtiyacını karşılama konusu için hYazıyı Oku

Sizce Hala Twitter’da TT Olmak Gerçekten Önemli mi

Görünür ve bilinir olmanın şehveti insanoğlunu yüzyıllardır kemirir durur. İnsanın bilinme ve tanınma zaafındaYazıyı Oku

iPhone 8 Çıkış Tarihi Sonunda Netlik Kazanıyor

Epey uzun bir süredir iddiaları devam eden iPhone 8 akıllı telefonlarının çıkış tarihi konusunda yeni iddialarYazıyı Oku

Parmak İzi Sensörü Arkada Olan iPhone 8 Görüldü

iPhone 8’in arka kısmında yer alacağı söylenen parmak izi sensörü bulunan prototip modeli görüldü. Görseller iYazıyı Oku

Galaxy Note 8’in Ön Panel Videosu Sızdırıldı

Çin’in sosyal medya ağı olarak bilinen Weibo’da kısa süre önce paylaşılan bir videonun Galaxy Note 8’in ön panYazıyı Oku

Facebook ile Paylaşmamanız Gereken 3 Bilgi

Hepimiz sosyal medyada gereksiz bilgi paylaşmanın azizliğini yaşamışızdır. Çocukluk arkadaşımıza ders çalışıyoYazıyı Oku