NASA yeni bir dünya keşfetmiş olabilir mi?

Size biraz bilim kurgu gibi gelebilir ama bu haber gerçek: Nasa, 500 ışık yılı uzaklıkta dünyamızın olası bir ikizini keşfetmiş olabilir. “Kepler- 186f” kodu verilen dünya benzeri bu gezegen bizim gezegenimize pek çok açıdan benzerlikler taşıyor. Hatta bu gezegende yaşam bile olabilir. Kepler-186 sisteminde Kepler- 186f ile birlikte merkezdeki bir yıldızın etrafında dönen beş gezegen var. Kepler-186f yörüngesini 130 günde tamamlıyor. Bu da bir yılın bizimkinin yaklaşık üç katı daha hızlı geçt...Yazıyı Oku

Herkes Yazabilir: İçerik Pazarlamasının 74 Kuralı

Daha önce Dijital Çağda İçerik Yönetimin Kuralları kitabıyla tanıştığım Ann Handley’in ikinci kitabı Herkes YaYazıyı Oku

Samsung Galaxy S8 Nezaman Çıkacak İşte Tarih

Samsung’un yeni amiral gemisi Galaxy S8’in lansman videosu yayına girdi. Aynı zamanda cihazın ABD’de ne zamanYazıyı Oku

NASA: Artık Dünya'dan Ayrılma Vaktimiz Yaklaşıyor

İnsanoğlu maalesef Dünya’nın kaynaklarını akıl almaz bir şekilde tüketiyor. NASA, 60 ile 70 yıl içerisinde radYazıyı Oku

Nokia 3310 Özellikleri Ve İnceleme Videosu

Nokia 3310 ön inceleme videomuzda, 17 yıl aradan sonra yenilenen sürüm ile karşımıza çıkan efsane telefona yakYazıyı Oku

Yıldız Işığı İle Kuantum Teorisi

Avusturya Merkez Bankası’nın merkezi Viyana’daki karargâhları son derece güvenlidir. Haftada, binanın bodrumunYazıyı Oku

Samsung, Galaxy S8 Sinyalini Bu Video İle Verdi!

Samsung’un Twitter hesabından paylaştığı video dikkatleri çekti sizce Galaxy S8 Çıkıyor Mu?Yazıyı Oku