NASA yeni bir dünya keşfetmiş olabilir mi?

Size biraz bilim kurgu gibi gelebilir ama bu haber gerçek: Nasa, 500 ışık yılı uzaklıkta dünyamızın olası bir ikizini keşfetmiş olabilir. “Kepler- 186f” kodu verilen dünya benzeri bu gezegen bizim gezegenimize pek çok açıdan benzerlikler taşıyor. Hatta bu gezegende yaşam bile olabilir. Kepler-186 sisteminde Kepler- 186f ile birlikte merkezdeki bir yıldızın etrafında dönen beş gezegen var. Kepler-186f yörüngesini 130 günde tamamlıyor. Bu da bir yılın bizimkinin yaklaşık üç katı daha hızlı geçt...Yazıyı Oku

Sadece güneşle çalışan yerli  araç!

Sadece güneşle çalışan yerli araç!

Bir araç düşünün; yolda da, park halinde de, güneşin olduğu her yerde süresiz şarj halinde.İzmirli KODECO adlYazıyı Oku

Einstein'in Dil Çıkardığı Fotoğrafının Hikayesi

Einstein’ın bu fotoğrafına birçok kez rastlamışsınızdır. Ünlü bilim insanına dilini neredeyse çenesine kadar çYazıyı Oku

Astral Seyahat Nedir?Astral Seyahat Nasıl Yapılır?

Astral seyahat, ruhun bedeni terkederek, belirlenen bir mekanda gezinmesidir. Bu seyahat bilimsel olarak kanıtYazıyı Oku

GoPro Hero 6 Black Sızdırıldı: 4K Ultra Hd 60Fps

Bu ay yeni duyurulmuş GoPro Hero 6 Black, Kanada'daki Best Buymağazasından ve Photo Rumors web sitesinde sızdıYazıyı Oku

Adsense alma rehberi

Sitesi olan bir çok kişinin en çok sorun yaşadığı konulardan biriside adsense alma konusundur. Bu makalemizdeYazıyı Oku

Büyük Kapışma Apple mı,Samsung mu?

Geleneksel Apple / Samsung zirve çekişmemizin bu seneki zamanına gelmiş bulunmaktayız sayın seyirciler. ŞimdidYazıyı Oku

Galaxy Note 8’den Yeni Reklam Filmi Geldi!

Samsung’un yeni amiral gemisi Galaxy Note 8 için yeni bir reklam filmi yayınlandı. İşte Galaxy Note 8’in yeniYazıyı Oku