Mamut DNA'sını Fil Hücrelerine Aktardılar

Nesli tükenmiş hayvanların hayata döndürülmesi fikri hala bilim kurgu gibi görünüyor olabilir. Ancak bilim adamları tüylü mamutun DNA’sını laboratuvarda üretilen fil hücrelerine naklederek bu amaca küçük bir adım daha yaklaştılar. Harvard genetikçisi George Church ve meslektaşları CRISPR denilen gen düzenleme tekniğini kullanarak küçük kulaklar, deri altı yağı, kıl uzunluğu ve rengi genlerini fil deri hücrelerine naklettiler. Bu çalışma henüz bilimsel bir dergide yayımlanmadı ve diğer araştırmac...Yazıyı Oku

İnstagram Çoklu Fotoğraf Paylaşma

İnstagram, kullanıcılarına çoklu fotoğraf paylaşma özelliği sunmuştu ancak bazı kişilerin bunu kullanamamasınaYazıyı Oku

En İyi Ücretsiz Antivirüs Programları

Bilgisayarımızda bilmediğimiz bi internet sitesnie girerken veya butona tıkladıktan sonra zararlı bir yazılımaYazıyı Oku

Blog Açmanın Maliyeti Nedir?

Blog yazarı olmaya karar vermiş bir internet kullanıcısı olduğunuzu düşünüyorum ve blog açmanın maliyeti nedirYazıyı Oku