Evrenin En Değerli Gezegeni

Gökbilimciler şimdiye kadar eşine ender rastlanan bir gezegen keşfetti. PSR J1719-1438 ismi verilen gezegen oldukça yüksek bir basınca sahip ve bu basınç karbonun kristalleşerek gezegenin elmas haline dönüşmesini sağlıyor. Dünya'nın 5 katı büyüklüğünde olan gezegen, gezegenimizden yaklaşık 4 bin ışık yılı uzaklıkta ve bir nötron yıldızının etrafında dönüyor. Yapılan analizler, gezegenin bir süpernova patlamasının artıklarından oluştuğu sonucunu ortaya koydu. Gezegen Parkes 64 radyo teleskop ile keşfedildi....Yazıyı Oku

Yeni Nokia 105 Geliyor. İşte Tüm Özellikler

Nokia 105 tuşlu telefonlarının tanıtımı yapıldı. Nokia 105 modelinin özellikleri neler? Telefonların fart yaraYazıyı Oku

WhatsApp’ın iOS Platformuna Yeni Güncelleme Geldi!

WhatsApp’a yeni bir güncelleme daha. Kısa süre önce Android için gelen iki yeni özellik şimdi de iOS kullanıcıYazıyı Oku