Evrenin En Değerli Gezegeni

Gökbilimciler şimdiye kadar eşine ender rastlanan bir gezegen keşfetti. PSR J1719-1438 ismi verilen gezegen oldukça yüksek bir basınca sahip ve bu basınç karbonun kristalleşerek gezegenin elmas haline dönüşmesini sağlıyor. Dünya'nın 5 katı büyüklüğünde olan gezegen, gezegenimizden yaklaşık 4 bin ışık yılı uzaklıkta ve bir nötron yıldızının etrafında dönüyor. Yapılan analizler, gezegenin bir süpernova patlamasının artıklarından oluştuğu sonucunu ortaya koydu. Gezegen Parkes 64 radyo teleskop ile keşfedildi....Yazıyı Oku

Adsense alma rehberi

Sitesi olan bir çok kişinin en çok sorun yaşadığı konulardan biriside adsense alma konusundur. Bu makalemizdeYazıyı Oku

Einstein'in Dil Çıkardığı Fotoğrafının Hikayesi

Einstein’ın bu fotoğrafına birçok kez rastlamışsınızdır. Ünlü bilim insanına dilini neredeyse çenesine kadar çYazıyı Oku

Sadece güneşle çalışan yerli  araç!

Sadece güneşle çalışan yerli araç!

Bir araç düşünün; yolda da, park halinde de, güneşin olduğu her yerde süresiz şarj halinde.İzmirli KODECO adlYazıyı Oku

iPhone X Tanıtım Müziği

Geçtiğimiz günlerde Apple lansmanında iPhone X tanıtımında çalan müziği çok beğenmiştim. Bende iPhone X taYazıyı Oku

Galaxy Note 8’den Yeni Reklam Filmi Geldi!

Samsung’un yeni amiral gemisi Galaxy Note 8 için yeni bir reklam filmi yayınlandı. İşte Galaxy Note 8’in yeniYazıyı Oku

Büyük Kapışma Apple mı,Samsung mu?

Geleneksel Apple / Samsung zirve çekişmemizin bu seneki zamanına gelmiş bulunmaktayız sayın seyirciler. ŞimdidYazıyı Oku

Astral Seyahat Nedir?Astral Seyahat Nasıl Yapılır?

Astral seyahat, ruhun bedeni terkederek, belirlenen bir mekanda gezinmesidir. Bu seyahat bilimsel olarak kanıtYazıyı Oku

GoPro Hero 6 Black Sızdırıldı: 4K Ultra Hd 60Fps

Bu ay yeni duyurulmuş GoPro Hero 6 Black, Kanada'daki Best Buymağazasından ve Photo Rumors web sitesinde sızdıYazıyı Oku

Blog Nasıl Alınır?

Merhaba arkadaşlar, kişisel blog oluşturmak için şuan Dünya’da kullanılan en yaygın yöntemler hazır scriptlerYazıyı Oku

iOS 11 Saat Kaçta Çıkacak?

Apple sonunda beklenen güncellemeyi yayınlayacak peki iOS 11 Saat Kaçta Çıkacak? iOS 11 için saatler kaldı.Yazıyı Oku