Her Şeyin Teorisi Kuantum Dolanıkla Açıklandı

Bilim insanlarının işbirliğiyle genel rölativite ve kuantum mekaniğini birleştirerek uzay-zamanın kuantum dolanıklıktan nasıl ortaya çıktığını açıklamada önemli bir adım attılar. Fizikçiler ve matematikçiler uzun süredir genel görelelik ve kuantum mekaniğini birleştiren Herşeyin Teorisi’ni(Theory of Everything (ToE) bulmaya çalışıyorlar. Genel rölativite kütle çekimi ve büyük ölçekli yıldızlar ve galaksilerin makro dinamiklerini açıklarken, kuantum mekaniği atom altı parçacıklardan moleküler b...Yazıyı Oku

Sadece güneşle çalışan yerli  araç!

Sadece güneşle çalışan yerli araç!

Bir araç düşünün; yolda da, park halinde de, güneşin olduğu her yerde süresiz şarj halinde.İzmirli KODECO adlYazıyı Oku

Einstein'in Dil Çıkardığı Fotoğrafının Hikayesi

Einstein’ın bu fotoğrafına birçok kez rastlamışsınızdır. Ünlü bilim insanına dilini neredeyse çenesine kadar çYazıyı Oku

Adsense alma rehberi

Sitesi olan bir çok kişinin en çok sorun yaşadığı konulardan biriside adsense alma konusundur. Bu makalemizdeYazıyı Oku

Galaxy Note 8’den Yeni Reklam Filmi Geldi!

Samsung’un yeni amiral gemisi Galaxy Note 8 için yeni bir reklam filmi yayınlandı. İşte Galaxy Note 8’in yeniYazıyı Oku

Astral Seyahat Nedir?Astral Seyahat Nasıl Yapılır?

Astral seyahat, ruhun bedeni terkederek, belirlenen bir mekanda gezinmesidir. Bu seyahat bilimsel olarak kanıtYazıyı Oku

iPhone X Tanıtım Müziği

Geçtiğimiz günlerde Apple lansmanında iPhone X tanıtımında çalan müziği çok beğenmiştim. Bende iPhone X taYazıyı Oku

GoPro Hero 6 Black Sızdırıldı: 4K Ultra Hd 60Fps

Bu ay yeni duyurulmuş GoPro Hero 6 Black, Kanada'daki Best Buymağazasından ve Photo Rumors web sitesinde sızdıYazıyı Oku

Büyük Kapışma Apple mı,Samsung mu?

Geleneksel Apple / Samsung zirve çekişmemizin bu seneki zamanına gelmiş bulunmaktayız sayın seyirciler. ŞimdidYazıyı Oku

Karanlık Gezegen Keşfedildi

Hubble Uzay Teleskobu ile çok ilginç bir gezegen keşfedildi. Bu gezegenin bir yılı dünyamızdaki bir gün kadarYazıyı Oku

iOS 11 Saat Kaçta Çıkacak?

Apple sonunda beklenen güncellemeyi yayınlayacak peki iOS 11 Saat Kaçta Çıkacak? iOS 11 için saatler kaldı.Yazıyı Oku