NASA’dan Açıklama: Mars’ta Su Bulundu

Son 50 yıldır uzay araştırmaları sürüyor. İlk önce yörüngeye, sonra Ay’a gidebildik. Şimdilerde ise daha uzak yerleri keşfedebiliyoruz. Uzaya yollanan sondaların aradığı şey ise basit: Yaşam. Aslında basit dediğimize bakmayın. Dünyada yaşayan milyarlarca insan,hayvan ve bitkiye rağmen dünya dışında henüz bir yaşama rastlayamadık. Zaten bilim adamlarının aradığı canlılarda kompleks canlılardan çok, tek hücreli bakteriler. Peki yaşam bulmak neden bu kadar önemli? Farklı türlerin, farklı ortamlarda...Yazıyı Oku

Lenovo Moto G5 Özellikleri

Lenovo Moto G5 akıllı telefonunun özelliklerini inceleyelim. Lenovo Moto G5 özellikleri : TEMEL DONANIM :Yazıyı Oku

Telefonlarımızda Bulunması Gereken 6 Uygulama

“Dil öğrenmeye zamanım yok. Kendimi bir konuda geliştirmek istiyorum fakat bilgisayar başına bir türlü geçemiyYazıyı Oku

Sony Xperia Kullanıcıları Hakkında

Sony Xperia kullananlar tarafından Sony aleyhine açılan dava sonucuna göre Xperia kullanan ve su yüzünden cihaYazıyı Oku

Yepyeni Galaxy Note 8 Rengi [Video]

Samsung, elinde patlayan Galaxy Note 7'den sonra Note 8'i tanıtmaya hazırlanıyor. Nasıl bir cihaz olacağını meYazıyı Oku

Işığın Gücünü Philips  LED Ampullerle Keşfedin!

Işığın Gücünü Philips LED Ampullerle Keşfedin!

Küresel olarak enerjiye olan ihtiyaç günümüzün en büyük sorunlarının başında gelmektedir. Bazı ülkeler kendi eYazıyı Oku

Age Of Empires 4 Duyuruldu!

Age Of Empires 4 geliyor! Efsane oyunlardan biri olan Age Of Empires’ın yeni üyesi tanıtıldı. Age Of Empires 4Yazıyı Oku

Bilinç Beynin Neresinde?

Beyinde nöronlardan başka bir şeyler var mı? Modern sinir sistemi modellemelerimiz ne kadar doğru ve yakın gelYazıyı Oku

E-ticaret siteniz nasıl daha fazla kazandırabilir?

Bu yazıda kurulum sonrası e-ticaret sitenizi işletirken nelere dikkat etmeniz gerektiğinden, maddeler halindeYazıyı Oku

Scorp Hesabı Nasıl Silinir ?

Kısa hikayelerin video olarak anlatıldığı sosyal paylaşım platformu Scorp, popüler konuların takip edilmesiniYazıyı Oku