Kepler Teleskopu Uzaylı Yapısı Buldu mu?

Gezegen avcısı Kepler teleskopunun, 1480 ışık yılı uzaktaki KIC 8462852 adı verilen yıldızın etrafında belirlenen tuhaf bir sinyalin ya da halkanın akıllı varlıklar tarafından ,diğer bir tabirle uzaylılar tarafından inşa edilmiş olabileceği spekülasyonuna neden oldu. Yıldızın parlaklığındaki azalmasındaki doğal nedenler Monthly Notices of the Royal Astronomical Society dergisinde 11 Eylül’de yayınlandı . Astronomlar muhtemel gezegen çarpışmasından kaynaklanan bir parçaların , dairesel halkaları...Yazıyı Oku

Yeni Nokia 105 Geliyor. İşte Tüm Özellikler

Nokia 105 tuşlu telefonlarının tanıtımı yapıldı. Nokia 105 modelinin özellikleri neler? Telefonların fart yaraYazıyı Oku

Sonu Korkunç Biten 10 Psikoloji Deneyi

Amerika'da tarih öğretmeni Ron Jones, Nazi Almanyası ideolojisinin, kitleleri nasıl peşinden sürüklediği, demoYazıyı Oku

WhatsApp’ın iOS Platformuna Yeni Güncelleme Geldi!

WhatsApp’a yeni bir güncelleme daha. Kısa süre önce Android için gelen iki yeni özellik şimdi de iOS kullanıcıYazıyı Oku