Kepler Teleskopu Uzaylı Yapısı Buldu mu?

Gezegen avcısı Kepler teleskopunun, 1480 ışık yılı uzaktaki KIC 8462852 adı verilen yıldızın etrafında belirlenen tuhaf bir sinyalin ya da halkanın akıllı varlıklar tarafından ,diğer bir tabirle uzaylılar tarafından inşa edilmiş olabileceği spekülasyonuna neden oldu. Yıldızın parlaklığındaki azalmasındaki doğal nedenler Monthly Notices of the Royal Astronomical Society dergisinde 11 Eylül’de yayınlandı . Astronomlar muhtemel gezegen çarpışmasından kaynaklanan bir parçaların , dairesel halkaları...Yazıyı Oku

Orta Çağda İnsanların İnandığı 15 Çılgın Şey

Bugünün imkanları ile Orta çağa bakınca O zamanlarda insanların inandıkları bazı fikirler ve eylemler gerçekteYazıyı Oku

Kelimeler Ve Beynin Gücü İle Doğaya Etki

Düşünce anlamında olumlu bir şey olmasını istediğimiz zaman birbirimize çoğu zaman şunu söyleriz "Pozitif düşüYazıyı Oku

Son Ponzi Hikayesi Elect Capital

Oldukça iddialı söylemleri, kripto para ticareti üzerine kurulu yüksek kar vaatleriyle, kolay para kazanma peşYazıyı Oku

İnstagramda Son Görülme Özelliği Nasıl Kapatılır?

Popüler sosyal medya platformu olan İnstagram da yeni güncelleme ile Son görülen özelliği eklendi. WhatsappYazıyı Oku

Instagram Yeni Özellik Herkesin Gözünden Kaçtı

Instagram'a son güncelleme ile gelen yeni özellik çoğu kişinin gözünden kaçtı. Instagram'a gelen yeni özellYazıyı Oku

Telsiz Kullanım Ücreti Nedir?

Telsiz kullanım ücreti, devletin sağladığı telekomünikasyon hizmeti dolayısıyla yine devlete ödenmesi gerekenYazıyı Oku

Messenger’daki Gizli Futbol Oyunu Nasıl Oynanır?

Facebook Messenger’da şu an futbol oyunu oynayabileceğinizi biliyor musunuz? Facebook Messenger’da bazı gizliYazıyı Oku

Oyun Bağımlılığı?

Online oyun bağımlılığı her geçen gün kat be kat artmakta.Öyle ki daha rahat oynayabilmek için oyun bilgisayarYazıyı Oku

Google'da Resim Aramanın İncelikleri

Bloglarda ve blog yazılarında görselliğin önemini bilmeyen blogger kalmadı artık. Eskisi gibi tamamen kelimeleYazıyı Oku

Instagram Son Görülme Özelliği Nasıl Kapatılır ?

Facebook, WhatsApp derken son görülme özelliği Instagram uygulamasına da geldi. Instagram DM mesaj kısmında yeYazıyı Oku