Tatlıların Kraliçesi: Trileçe Tarifi

Tatlıların Kraliçesi: Trileçe Tarifi

Yazar :

Kraliçeyle ilk tanışmam geçen sene bu zamanlardı. Meşhur Balkan Tulumbaları satılan tatlıcının vitrininde görmüştüm kendisini. Aşkımız o gün başladı, ilk görüşte aşktı bu. Kendisine kavuşmam uzun sürmedi, parayı bastım aldım :) Tattığımda, "bu nasıl güzel bir şeymiş yahu" dedim. O günden beri benim için tatlıların kraliçesidir: Trileçe. Balkan tatlısı diye bilindi, sevildi. Ama ufak bir araştırma yaptığımda adının İspanyollar'dan geldiğini öğrendim : Tres Leches. Yani üç sütlü tatlımız. Çünkü...Yazıyı Oku

İLİŞKİLİ YAZILAR

Yumurtalı Sandviç Tarifi

Yumurtalı Sandviç Tarifi

İçerisinde yumurta ve yeşillikler olan besleyici ve protein deposu bir sandviç. Yanınızda daima bulunduracağınYazıyı Oku

Şipşak Poğaça (10 dakikada fırında)

Şipşak Poğaça (10 dakikada fırında)

Bugün size harika bir poğaça tarifi vericem. Neden harika diyorum, çünkü poğaça yapmaya karar vermeniz ve poğaYazıyı Oku

Mutlu eden yiyecekler nelerdir?

Mutlu eden yiyecekler nelerdir?

Mutluluğunuzu artırmanın yolu bu besinleri tüketmekten geçiyor. İşte mutluluk veren besinler... Şehir hayatYazıyı Oku

Peynirli Dilim Poğaça Tarifi

Peynirli Dilim Poğaça Tarifi

Mayalı olarak hazırlanan yumuşacık dokudaki hamuru ile çok beğenilecek Peynirli Dilim Poğaça Tarifi, Evdeki PaYazıyı Oku

Acılı Ezme Konservesi Tarifi

Acılı Ezme Konservesi Tarifi

Et ya da tavuk yemeklerinin yanı sıra kahvaltılarınıza da eşlik edecek Acılı Ezme Konservesi Tarifi, Seyir KafYazıyı Oku

Sofra Adabı Muaşereti Üzerine Bilgiler

Sofra Adabı Muaşereti Üzerine Bilgiler

Çetin Altan, 1960’lara tarihlenen Milliyet’deki yazısında sofra adabı ziyaret muaşereti üzerine bilgiler paylaYazıyı Oku

Gaziantep'te Künefe Nerede Yenir?

Gaziantep'te Künefe Nerede Yenir?

Öz İkizler Künefe, 1986 yılında doğan ikiz oğullarından esinlenerek Gaziantep‘te Mehmet Usta tarafından sadeceYazıyı Oku

Bruschetta Tarifi - Bir İtalyan Lezzeti

Bruschetta Tarifi - Bir İtalyan Lezzeti

Bruschetta – Bir İtalyan Lezzeti Bruschetta tarifi domates temelli bir tarif. Adı oldukça havalı bu lezzeti yYazıyı Oku

SIVIYAĞLI UN KURABİYESİ

SIVIYAĞLI UN KURABİYESİ

Herkese hayılı cumalar iyi hafta sonları diliyorum arkadaşlar.Sırada çay ve kahvenin yanında olmazsa olmazımızYazıyı Oku

Muzlu Etimek Pastası

Muzlu Etimek Pastası

Muzlu etimek pastası, tadıyla ve görüntüsüyle tam bir pasta kıvamında oldu. O yüzden ona pasta dedim. Çünkü buYazıyı Oku

FACEBOOK