Deloitte 2015 Y Kuşağı Araştırması

Deloitte 2015 Y Kuşağı Araştırması

Yazar :

Dünya genelinde araştırmaya katılan çalışan Y Kuşağının %44’ü iki yıl içinde mevcut iş yerlerinden ayrılmayı düşünürken, 5 yıl içinde ayrılacağını düşünenlerin oranının %66 olduğu görülüyor. Türkiye’de ise çalışan sadakatinin daha alt seviyede olduğu ortaya çıkıyor. Türkiye’deki çalışan Y Kuşağının %54’ününün iki yıl içinde mevcut işlerini bırakmayı düşündüğü görülüyor. Araştırmadan elde edilen sonuçlara göre, yakın zamanda iş değişikliği yapmayı düşünenlerin öne sürdüğü iki önemli sebep bulunu...Yazıyı Oku

İLİŞKİLİ YAZILAR

Çocuğun Yazma Becerisini Geliştirebilmek

Çocuğun Yazma Becerisini Geliştirebilmek

Bir çok çocuğumuz, özellikle eğitim hayatına yeni başlayan çocuklarımız, yazı yazma konusunda zorlanabilirlerYazıyı Oku

İyi Lider Nasıl Olmalı?

İyi Lider Nasıl Olmalı?

İyi lider özellikleri açısından fark yaratabilen vasıflara sahiptir. Gerek bilgisi, gerek tecrübesi, gerekse aYazıyı Oku

İş Tavisyeleri

İş Tavisyeleri

Belki de çoğumuzun aklında '' Kendi işimi kurup kazanacağım para, başkasının işinde çalışarak kazanacağım paraYazıyı Oku

Varlıklı Aile Çocuklarının Dezavantajı

Varlıklı Aile Çocuklarının Dezavantajı

Elde etmek için çaba sarf edilmeyen şeyin pek bir kıymeti olmuyor. Çuvaldızı başkasına batırmadan önce iğneyiYazıyı Oku

Tercih Mimarlığı

Tercih Mimarlığı

Veri analizi ve davranışsal bilim, insanların kararlarını etkilemeleri dışında ortak bir noktaya sahip değildiYazıyı Oku

İşiniz İçin Saatlik İşçiler Bulmanın Yolu

İşiniz İçin Saatlik İşçiler Bulmanın Yolu

Saat başı çalışanların işe alınması, beyaz yakalı çalışanların işe alınmasından çok farklı bir süreçtir. GiYazıyı Oku

Çocuğunuzun Sınav Başarısı için Tavsiyeler

Çocuğunuzun Sınav Başarısı için Tavsiyeler

Her insanın eğitim hayatında sınav zamanları stresin arttığı, heyecanın doruklara vardığı anlar olmuştur. BirçYazıyı Oku

Bir Tercih Meselesi: Hukuk Fakültesi

Bir Tercih Meselesi: Hukuk Fakültesi

Herkese merhaba! Sınav tarihine ve ardından tercih dönemine az bir zaman kalmışken, akıllarda birçok soru işarYazıyı Oku

Kişisel Marka Beyanı Oluşturmanın 3 Yolu

Kişisel Marka Beyanı Oluşturmanın 3 Yolu

Bunu okuyorsanız, büyük olasılıkla zaten bir kişisel marka ifadesine sahipsiniz: Örneğin, bir LinkedIn hesabınYazıyı Oku

Gereksiz Harcamalar İçin En Tatlı Çözüm: Miyav!

Gereksiz Harcamalar İçin En Tatlı Çözüm: Miyav!

Kedi sahipleri iyi bilir. Sevimli dostlarımızdan gelen bir “miyav” aslında bir isteğin işaretidir. MiyavlayanYazıyı Oku

FACEBOOK